Címkék

2015. december 31., csütörtök

Karácsonyi Tag

Bár már elmúlt karácsony,ez annyira jópofa,hogy muszáj kitöltenem :-)

Az ötlet innen származik: http://markthebooker.blogspot.hu/2015/12/karacsonyi-bejegyzes-2015.html?showComment=1451471266985#c4775696569088214341

Lássuk a medvét!

1. Csomagolópapír vagy ajándéktasak?

A csomagolási technikámat nézve,inkább tasak. Bár szeretek csomagolni,nem tudok. Azért folyton próbálkozom vele,de ha végképp nem megy,akkor marad a tasak.

2. Igazi vagy műfenyő?

Lehet fújolni,de műfenyő. Nem szeretem,ha miattam vágnak ki egy fát. Így is kivágják tudom,de akkor sem.

3. Mikor díszíted fel a fát?

December 24.-én.

4. Mikor bontod le a fát?

Általában vízkeresztkor,de ez változó.

5. Szereted a tojáslikőrt?

Nem tudom,sosem kóstoltam. Alapvetően nem iszom alkoholt,így gondolom ez sem tetszene.

6. Kedvenc ajándékod,amit gyerekként kaptál?

Nincs kedvenc,mindennek örültem gyerekként és örülök ma is.

7. Van Betlehemed?

Van egy üvegből készült a fán.

8. Kinek a legnehezebb ajándékot venni?

Senkinek nem nehéz.

9. Kinek a legkönnyebb ajándékot venni?

Mindenkinek könnyű.

10. Legrosszabb karácsonyi ajándékod?

Sosem kaptam rossz ajándékot.

11. Elektronikus vagy postai képeslap?

Postai,szeretek kézzel írni.

12. Kedvenc karácsonyi film?

A Grincs.

13. Mikor kezdesz vásárolni?

Egész évben nézelődöm,hogy ne kelljen kapkodni.

14. Ajándékoztál már tovább karácsonyi ajándékot?

Nem és nem is fogok.

15. Kedvenc karácsonyi étel?

Töltött káposzta.

16. Színes vagy sima fények?

Színes.

17. Kedvenc karácsonyi dal?

Mariah Carey All I want for christmas

18. Elutazol karácsonykor vagy otthon maradsz?

Változó,de általában otthon maradok.

19. Csillag vagy angyalka díszed van?

Mindkettő.

20. Mikor nyitod ki az ajándékokat?

Este,vacsora után.

21. Legidegesítőbb dolog ebben az időszakban?

Nem idegesítő,inkább csak zavaró a sok stresszes ember.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése