Címkék

2015. december 30., szerda

Év végi book tag

Sziasztok!

Most láttam  MarkTheBooker jópofa átalakítását és gondoltam kiteszem ide.

1. Legjobb könyv,amit 2015-ben olvastál


2. Legjobb folytatás,amit 2015-ben olvastál


3. Legnagyobb csalódás

Ebből 2 is volt,a Wayward Pines és Ami nem öl meg.


4. Legnagyobb meglepetés

Negatív értelemben volt csak ilyen. Azt hittem,hogy egy izgalmas könyv lesz,de sajnos nagyon untam.



5. Kedvenc új szerző (debütáló vagy számodra új)

Bleeding Bride és Kevin Hearne.

6. Legújabb kedvenc karakter

Kevin Hearne A Vasdruida Krónikái-ból Atticus és Oberon.

7. Egy könyv,amin sírtál

Egyetlen könyv volt ilyen.


8. Egy könyv,ami boldoggá tett


9. Kedvenc filmadaptáció,amit idén láttál

Bár 2010-es film,én csak idén láttam


10. A legszebb könyv,amit idén vásároltál vagy kaptál


Ennyi lett volna az év végi book tag. Szabadon vihető,töltsétek ki és legyen szép napotok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése