Címkék

2015. október 9., péntek

Könyves udvarlás Book Tag

AniTiger hívásának eleget téve,következzen a könyves udvarlás. Az ő válaszait ide kattintva olvashatjátok.

Vágjunk bele!

Első fázis - Kezdeti vonzalom

1. Egy könyv,amit a borítója miatt vettél meg.

Sosem veszek könyvet a borítója miatt.

Második fázis - Első benyomás

2. Egy könyv,amit a fülszövege miatt vettél meg.


Jó kis könyv,sokat mosolyogtam rajta,egyszer mindenképp érdemes elolvasni.

Harmadik fázis - Flört

3. Egy könyv,ami jól van megírva.


Semmi felesleges maszlag vagy nyavajgás, csak a tömény téboly.

Negyedik fázis - Első randi

4. Egy könyv,ami sorozat része és annyira tetszett,hogy azonnal akartad a folytatásokat.


Fantasztikus könyv,alig vártam,hogy megszerezzem a 2. részt. Közben kiderült,hogy még 2 könyv hátra van,úgyhogy még nem teljes az örömöm,de majdnem.

Ötödik fázis - Késő esti telefonbeszélgetések

5. Egy könyv, ami miatt egész éjjel fennmaradtál.


Az egész sorozat fantasztikus,a kezdő kötet egész éjjel ébren tartott,imádtam :-)

Hatodik fázis - Mindig te jársz a fejemben

6. Egy könyv,amire sokat gondolsz/gondoltál.


Azért gondolok rá sokat,mert már nagyon el kéne olvasnom :-)

Hetedik fázis - Testi kontaktus

7. Egy könyv, ami olyan érzéseket kelt benned,amik tetszenek.


Minden könyvét szeretem,de ezt olvastam utoljára,így legyen ez. Boldog leszek a könyveitől,minden helyzetben jól jönnek.

Nyolcadik fázis - Találkozás a szülőkkel

8. Egy könyv, amit ajánlanál a családodnak és a barátaidnak.


Szerintem sci-fi alapmű a könnyedebb fajtából. Klasszikus,tehát olvassa mindenki :-)

Kilencedik fázis - Gondolkodás a jövőn

9. Egy könyv vagy könyvsorozat, amit a jövőben újra szeretnél olvasni legalább egyszer.


Kölcsönben volt nálam és nagyon sajnáltam,hogy vissza kell adnom.

Tizedik fázis - Oszd meg a szeretetet

10. Kinek küldöd tovább a taget?

Annyian megcsinálták már,hogy konkrétan nem küldöm senkinek,vigye,akinek tetszik :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése