Címkék

2015. szeptember 9., szerda

Nintendo Booktag

Köszönet a kihívásért a http://hagyjatokolvasok.blogspot.hu/ tulajdonosának AniTiger-nek :-)

1. NES (Nintendo Entertainment System): Egy klasszikus, amit el szeretnél olvasni


Egy ideje már tervezem,de még nem tudtam rászánni magam. 

2. SNES (Super Nintendo): Egy folytatás,amit jobban szerettél,mint az előző kötetet


Az első rész csak bevezető volt,felkeltette az érdeklődésem. Ebben már jobban pörögtek az események.

3. Nintendo 64: Egy könyv,ami megváltoztatta a világnézeted



Eddig is tisztában voltam vele,hogy nem angyalok,de így leírva és tényekkel igazolva,azért elég más.

4. Gamecube: Egy népszerű könyv,ami neked annyira nem tetszett




A sorozat megnézése után érdekelni kezdett a könyv is,de nagyon vontatott,félbe is hagytam.

5. Wii: Egy új kedvenc könyv


Az egyik legjobb magyar író,akitől volt szerencsém olvasni. Hatalmas tehetség,remélem,hogy még nagyon-nagyon sokáig élvezhetjük a könyveit.

6. Nintendo Power: Egy sorozat,amit el akarsz kezdeni


Nagy rajongója vagyok a sorozatnak,mindenképp szeretném a könyveket is elolvasni.

7. Super Mario: Egy szereplő,akit legszívesebben összenyomnál,mint Mario a gombákat


A főszereplő lány,Grace mérhetetlenül idegesítő,teszetosza nőszemély,az egész könyv alatt legszívesebben megfojtottam volna.

8. Zelda: Egy fantasy,amire modern klasszikusként gondolsz


9. Samus-Aran: A kedvenc sci-fid


10. Pokemon: Kiadások,amiket össze akarsz gyűjteni


Game of Thrones pop-up book. 

11. Donkey Kong: Egy könyv eredeti szereplőkkel


12. Nintendo Fandom: Kedvenc Nintendo játékok


13. Kik töltsék ki a taget?

Kihívom Noémit,a http://livrefanatique.blogspot.hu/ oldalról :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése